Hvert enkelt lag finner navnet på skolen de skal bo på ved å gå inn på Profixio og sjekke sitt lag.
Inn og utsjekk
Innsjekk fra fredag klokken 17.00
Utsjekk søndag senest klokken 12
Depositum
Fjordcup krever ikke inn depositum fra lagene. I stedet er vi nøyere med innsjekk og utsjekk, sørger for at det er enighet om status ved innsjekk og fyller ut «mangellapp» ved utsjekk. Den signeres av både Fjordcup og det aktuelle laget/klubben, og så gjør vi opp i ettertid. Ved registrerte skader/hærverk vil vi gå i dialog med Sandefjord kommune i forhold til eventuelt erstatningsbeløp.
Frokost
Det vil bli servert frokost på alle skolene.
Frokost fra klokken 06.30-10
Det kan kjøpes egne lunsjpakker. Bestillingsskjema sendes ut i god tid før turneringen.
Det er viktig at lunsjen spises og avfall kastes under kontrollerte forhold. I Vesterøya Idrettspark (Sandar-anlegget) er det rigget eget lokale for både lunsj og middag.
Lunsj
Hentes på Meny indre havn lørdag og søndag mellom klokka 07 og 11 for de som har bestilt.
Middag
Middag lørdag serveres fra 15.00 til 19.00
Middag serveres på tre steder, Sandefjord videregående skole (SVGS), Fram sitt klubbhus som ligger mellom Jotron arena og Framhallen og Sandarhallen.
For lagene som spiller i Sandarhallen/Ormestadhallen lørdag ettermiddag, og/eller bor på skolene Ormestad, Vesterøya, Varden, Framnes og Gokstad, er det naturlig å spise middag ved Sandarhallen (klubbhuset). For lagene som spiller i Larvik er det naturlig å spise ved Framhallen.
For alle andre, serveres det middag på SVGS. Om noen ikke skulle få til dette, så holder vi serveringen åpen her til 21.00 for de som av gode grunner ikke rakk mellom 15.00 og 19.00
ALLE MED A-KORT HAR MIDDAG LØRDAG INKLUDERT I DELTAKERKORTET!















